Veel gestelde vragen

Krijg hieronder antwoord op de meeste gestelde vragen

Algemeen

Wil je graag weten hoe laat wij ongeveer langskomen, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen, bij voorkeur per e-mail (info@goedvoorjehuis.nll) of via het contactformulier. Wij kunnen je tot op de werkdag vóór de bezoekdatum een tijdsindicatie geven (let wel op dit dient binnen onze openings-tijden te zijn), op de dag van het bezoek zelf is dit helaas niet meer mogelijk. Voor tijdsindicaties voor je bezoek van maandag kun je ons tot vrijdag een e-mail sturen, deze mail wordt dan zaterdag nog beantwoord.

Alle nieuwe klanten ontvangen van ons een jaaroverzicht. Dit overzicht blijft ieder jaar hetzelfde. Indien wij het werk  rooster als nog aanpassen, zullen wij een overzicht toesturen. Hierin kun je terugvinden in welke weken wij bij je langskomen en welke werkzaamheden er die week worden uitgevoerd. Kun je dit overzicht niet meer vinden, dan sturen we het graag nog een keer naar je op. Vraag je werklijst aan via het contactformulier.

Betalingen en incasso

Op het moment dat je akkoord bent gegaan met de door ons verstrekte offerte.
Zullen wij een factuur sturen voor de eerste maand. Het maand bedrag zal indien je pakket niet gewijzigd wordt het zelfde blijven.
Doordat dit bedrag hetzelfde blijft kan je via je bank elke maand het bedrag automatisch laten overmaken.
Indien je dit niet wilt kan je er ook voor kiezen om na ontvangst van de maandelijkse factuur het bedrag handmatig binnen 14 dagen aan ons over te maken.
Contant betalen aan de deur is geen optie.

Nee, ondanks dat het voor beide partijen erg handig om de betalingen op deze manier te verrichten. Verlenen wij deze service nog niet. Zodra wij in de toekomst deze service aanbieden zullen wij een email sturen naar al  onze klanten.

Glasbewassing

Als wij elke 6 weken uw ramen wassen kan het soms moeilijk te zien zijn of de glazenwasser alle ramen gewassen heeft. Als je twijfelt of een raam gewassen is kun je dit heel eenvoudig zelf controleren.

Het is normaal dat een raam direct na het wassen weer vuil wordt. Dit is echter zo weinig dat dit niet zichtbaar is. In de loop van de weken hoopt dit vuil zich op. Op een gegeven moment wordt deze vuillaag zo dik dat je dit wel ziet (grauwe sluier op het raam).

Als een raam over is geslagen zit er nu voor minimaal 6 weken vuilophoping op. Als je met een schone vinger over het raam wrijft zal dit vuil zich onder de vinger ophopen en zo een zichtbare streep gaan geven.

Als het raam wel gewassen is zul je GEEN streep zien. Als de glazenwasser het raam onverhoopt niet gewassen heeft zul je wel een streep zien.

Deze vraag krijgen wij vaak bij een offerte aanvraag voor glasbewassing. Het antwoord: 11 meter. Met behulp van moderne ladders, telescoopsystemen en osmosetechnieken kunnen onze gespecialiseerde medewerkers alle ogenschijnlijk onbereikbare plekken op een veilige manier bereiken.

Ja, dat doen wij ook. Door middel van traditioneel zemen. Osmose reiniging binnen is alleen mogelijk in ruimtes die nat mogen worden en waar het niet ergs is als het water blijft liggen. Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Mijn abonnement

 Wij hanteren geen opzegtermijn. Wel is het zo dat de werkzaamheden in de maand waarin u opzegt nog afgemaakt zullen worden. Sluit je bij ons een onderhoudspakket af, dan kun je dit op elk moment weer opzeggen.

Besluit je je onderhoudspakket op te zeggen, bijvoorbeeld vanwege een verhuizing, dan controleren we altijd nog even of de uitgevoerde betalingen overeenkomen met de door ons uitgevoerde diensten. Het kan zijn dat we nog een keer bij je langskomen of dat je geld terug krijgt.